Ladataan hakutuloksia
Ostoskori

Maksutavat

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Svea Payments Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy). Lue lisää Svea Paymentsin maksupalvelun käytöstä.

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

Korttimaksut ja Mobilepay
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.

Maksaminen Pivo-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Pivo-sovelluksella. Pivo-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Mobiilikäytössä maksaessa Pivo-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Pivo-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti pankkitililtä (OP:n asiakkaat) tai Pivo-sovellukseen tallennetulta kortilta (muiden pankkien asiakkaat).

Maksaminen Siirto-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: +358 (0)9 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi
www.sveapayments.fi

Maksutapa Svea lasku ja erämaksu

Svea tarjoaa helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla. Valitessasi maksutavaksi Svea Bankin laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.

Avoimet laskusi näet Omat sivut -palvelusta. Lue toimitusehdot täältä.

Svean laskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Bankin asiakaspalveluun.

Laskun maksaminen pienemmissä erissä
Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Voit tutustua luoton ehtoihin täältä:
Ostoluoton yleiset ehdot
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot 

Maksun palautus 
Jos olet jo maksanut laskusi mutta haluat peruuttaa kaupan peruutusajan kuluessa, sinulla on oikeus saada maksun palautus. Tee tässä tapauksessa ensin ilmoitus palautuksesta Tapion verkkokaupan lomakkeella, jonka löydät Palautusohjeet-sivulta https://www.karttakauppa.fi/palautusohjeet/. Kun tuote on palautunut meille ja todettu myyntikelpoiseksi, maksu palautetaan ostajalle.

Svea Yrityslasku 

Svea tarjoaa helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksenne laskulla.
Valitessanne maksutavaksi Svean yrityslaskun saatte aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme vähintään 5 euroa.

Svean yrityslaskuun on kytketty osto-oikeusrekisteri, jonka avulla organisaatiot voivat merkitä haluamilleen henkilöille osto-oikeuksia, eli oikeuden ostaa yrityslaskulla organisaation puolesta ilman virallista nimenkirjoitusoikeutta. Osto-oikeus tarkistetaan automaattisesti jokaisen ostotapahtuman yhteydessä.

Ostamisen yrityslaskulla ilman osto-oikeusrekisteriä onnistuu jos tilaus toimitetaan yrityksen viralliseen osoitteeseen. Jos toimituksen haluaa muualle kuin yrityksen viralliseen osoitteeseen, ostaminen on sallittua nimenkirjoitusoikeudellisilla henkilöillä ja niillä, joilla on osto-oikeusrekisteriin lisätty osto-oikeus.

Ota käyttöön osto-oikeusrekisteri täältä: Svea Osto-oikeusrekisteri.
Lisätietoa: Yrityslasku | Osto-oikeusrekisteri | Svea

Yleisiä ohjeita koskien Svean Laskua ja Yrityslaskua

  • Olethan kaikissa Svean laskuja koskevissa kysymyksissä yhteydessä Svean omaan
    asiakaspalveluun, p. +358 9 4242 3330
  • Avoimet luottosi näet myös Omat sivut -palvelusta.
  • Yrityslaskussa tilauksen asiakastietoihin tulee täyttää sekä yrityksen nimi että y-tunnus.
  • Mikäli toimitus tapahtuu eri osoitteeseen, laita ruksi kohtaan ”Toimitus eri osoitteeseen”, ja täytä Asiakastietojen jälkeen erikseen toimitustiedot.
  • Varsinaisessa maksuikkunassa y-tunnus syötetään vielä uudestaan.
  • Lasku toimitetaan tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen tai postitse.